Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, September 14, 2009

Dapat Lagi

Assalamualaikum...

Hari jumaat ari tue...company aku dermakan satu kotak biskut raya kat staff....alhamdulillah walaupun biskut nie xkan sempat smpai ke raya....hehehe...klau thn lepas sorang dpt 2 kotak tp thn nie sorang dpt satu je..

Mcm² jenis biskutlah...ade tat...aku biskut badam...biskut coklat....aku ambik crispy chocolate...sedap...nyum nyum nyum....xsmpai sehari dh abis...biskut tue atas dia di hiasi ngan gajus....aku mmg suke gajus...





Nielah biskut yg aku ambik tue....



Free Signature Generator

6 comments:

~ain said...

amboi bertuah kerja dengan kontraktor ni, macam2 dapat ye... hubby ain consultant pun dapat macam2 kain pelekat, baju melayu lengkap dengan sampin sekali.. hehehe

Zura Tahir said...

wow..itu pun best gak tue...

zh-ena said...

byknya dpt hadiah kat company ko tu

Zura Tahir said...

alhamdulillah...:)

iman said...

heheeheh ra selamat hari raya...sbb ko dh mkn kuih raye kan....

Zura Tahir said...

mcm th² aje...:D