Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, September 18, 2009

Kes Nyaris

Assalamualaikum...


Ceah


Semalam adik aku br balik dr UiTM Lendu....ialah nk rayakan....dia last sem kat sana....pas tue nk futher study for degree plak...tp xthlah nk smbung kat ne...aku suruh apply dekat² sini je cm kampus Puncak Alam ke atau Puncak Perdana ke...senang kan....

Bila dh balik nie mcm²lah cite dia bwk balik...tp yg plg hot cite mber dia nyaris² nk kena rogol dan bende tue br je berlaku mase dia sibuk² nk balik sini....dia pun xsangka bende nie jadikan sbb suspek tue mmg x di duga niatnye...

Dia cite lelaki tue chiness man selalu parking van depan umah sewa drg nie...dia berlagak mcm org yg supply tuk buat pagar umah....adik aku ckp cina tue dh aim umah dia tp di sbbkan umah drg nie sentiasa ramai so dia xberani....

Mcm umah mber dia nie mungkin cina tue dh aim salah sorang dr drg asyik tinggal sorang kan...tue yg dia berani buat kes tue...eeeeeeee...geram je aku dgr...mulut budak tue bengkak sbb dia nk koyakkan mulut bdk tue klau bdk tue jerit...

Tapi sbb kan bdk tue xmkn ugutan dia tetap jerit n sempat gigit tangan cina tue...dgr bdk tue terus jerit....cina tue pun apa lg terus lari...xsmpat drg nk tangkap....lecturer drg ade dgr bdk tue jerit tp xsempat...th² je nmpak cina tue kuar dr umah bdk tue...

Alhamdulillah umah sewa adik aku masih di lindung Allah s.w.t....sbb sblm kes nie umah adik aku pun kena pecah masuk...indian...india tue masuk dr belakang...pagar dia gunting tuk menyelinap masuk...

Adik aku ckp....klau dpt masuk ikut syiling...akan tembus terus ke bilik adik aku...tp alhamdulillah penceroboh tue mcm xjd masuk plak...eeeee...bahaya tul lah...aku jd risau sgt...nasib baik adik aku x lama kat situ....

>>Dah mcm² kes nie cume satu je yg kite mintak....supaya sentiasa di lindungi Allah s.w.t...




Free Signature Generator

4 comments:

zh-ena said...

risau nyer klu keadaan mcm tu..harap semua bdk umah tu sentiasa di lindungi oleh Allah..Amin

Zura Tahir said...

amin

~ain said...

mak aiii.. bahaya nih.. semoga Allah lindungi semuanya..

Zura Tahir said...

insyaallah