Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, September 9, 2009

Aku Pun Geram Jgak

Assalamualaikum...

Pepagi lg aku dh bace blog mber aku nie....ena yg bertajuk "No Manners"...waaaaahhhhh...mengamuk mber aku nie rupenye....tp mengamuk pd bende yg betul xpe...jgn mengamuk pd bende yg ntahpahape sudah...

Prihatin mber aku nie....tp ialah kan...mmg bodoh sombong tul driver cm nie....driver cm nie yg buat kete dlm diam org calarkan...tayar kena pancit...body kete berlekuk....sbb dendam tgk org yg perangai cm nie...

Tak payahlah nk tunjuk sombong atas muka bumi tuhan nie....xke mana pun....kete tue klau xde rezeki dr Allah ko pun xmerasa pakai...dh dpt jgnlah nk eksyen.....klau Allah nk tarik balik kemewahan ko tue sekelip mata je...

Pape pun kite sbg org islam ada adab² yg dah di ajar....sbg org bangsa lain pun sure bende tue dh di ajar....klau dh salah sendiri xrugi pun rendahkan diri mintak maaf walaupun kite berpangkat datuk...sikap cm tue lah org akan pandang tinggi..

Free Signature Generator

No comments: