Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, September 16, 2009

Sempat Lagi Tue

Assalamualaikum...

Rehat td aku berlari² anak ke Kota Damansara...hehehe...berlari² ank ke..??aku ngan dua org mber aku Kak Eda & Eiz...ktorg g Kota Damansara nk beli kacang² tuk raya nti....ktorg g terus kat kilang nye...

Ramai gak org g serbu kat sini....tp still undercontrol la...aku xyah nk tercari² sgt kacang ape nk beli sbb kakak aku dh suruh beli kacang ape....so smpai je aku terus capailah kan...ade x pun aku tambah kacang parang...

Ingat kul 130 leh lah terus kuar sekali Kak Eda tgh buat quatation...aku saje jelah hasut² jgn buat cepat²...tunggu after rehat....takut xsempat plak...nyaris² nk kena backhand (acah² je) ngan ada sorang abang tue...dh nk rehatlah di suruhnye buat keje...

Huuuhhh..penat giler...terkocoh² nk memilih kan...tp smpai opis xdelah lmbat sgt sbb elok je smpai ade lg mber opis yg br je smpai...erm...dh selesai tugas aku beli kacang²...nk rase kacang tue silalah ke rumah raya nie...hehehe...



Nie lah kedainye...

Ramai kan org...



Haaa...ko...rambang mata nk pilih...


Berderet org Q nk membayar....



Free Signature Generator

4 comments:

chugie said...

aku tau tempat ni ra. Murah ke ra??

Zura said...

bolehlah kot...tp klau mase dolu2 murah mber aku ckp...skrg nie biaselah barang dh naikkan..

zh-ena said...

aku pun dh lega bab beli2 kuih nie..petang smlm aku borong berjenis2 kacang kat kedai rahman putra..

Zura said...

erm...kat rahman putra kat ne na...??