Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, September 17, 2009

Struggle B4 Raya

Assalamualaikum...

Sebelum hari² terakhir aku sbg wanita yg nk beraya lagi bape hari nie.....aku kena struggle siapkan bende alah nie...sbb ktorg dpt gaji lepas raya...either malay or indon staff....kena kira gaji drg...sbb gaji drg d kira dlm bentuk helaian...

Every month kena buat tugas nie...kena kira OT sekali...nasib baik OT bln nie xde....so agak senang keje aku...sapa nk buat OT bulan pose nie kan...keje kira mengira nie dh aku settlekan smlm...so esok struggle nk tulis cheque plak....haaahhh...


Buku catatan jahitan....




Free Signature Generator

2 comments:

zh-ena said...

aku buat pas raya jea..aku hari jumaat dh kena keja..jd ader masa lg la nak buat

Zura Tahir said...

ye ke...aku still cuti lg na...ko xde mber lah...ktorg sume cuti seminggu except imah...imah cuti terus kot...hehehe