Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, September 4, 2009

Buka Pose di Groupbase, Sri Damansara

Assalamualaikum...

Bestnye memori berbuke pose mlm td....ktorg berbuke kat Groupbase Sri Damansara...makanan kat sana mmg marvelouseehhhhh....harga dia pun xdelah mahal sgt tuk package berbuka pose nie...hanya RM29.90 -> RM30.00...

Seramai 11 org dewasa dan 4 children...aku, zie + hubby (fami), imah + hubby (bad), idah, ena + hubby (wak rong), zimie, yati & shumierain...kanak² ribena plak anak idah-kakak & adik (xth jgak aku namanye), iman anak imah n fatin anak zie...

Mmg happening sgt mlm td....pkul 6 lebih idah call tnye aku kat mana...hahhahaha...selamber badak ngan rase xbersalah aku jawab "aku kat umah lg" :D....rupenye drg dh lama smpai...yg x smpai lg mase tue aku, imah & famili n zie n famili je...

Pastue kul 7.10...haaa...ko kelam kabut aku cabut...mase tue lah nk iron baju mase tue lah nk mandi mase tue lah nk touch up...eeeeee....pastue teringat plak kuih batang buruk ida n imah...mase tue lah nk readykan dlm kete...aku mmg cm nie...last minute...

Mmg cm F1 lah aku bawak....110km/sejam....F1 ke laju cm tue....hahahha...kena beringat...kang x beraya aku thn nie....smpai je cari parking mmg full...ini satu kelemahan aku klau pg tmpat ramai org...PARKING...

Nasib baik rayau punye rayau aku dpt satu port cntik...depan RHB...alhamdulillah...haaa...ko berjalan lah ke Groupbase...termongah² ko smpai....hhhaaaaaaaaaaaaahhhh (lepaskan lelah)...tgk drg sume dh makan...drg suruh aku ambik tp penat masih ade lg..so tunggu dulu...

Yg bestnye siap ade t.v depan meja ktorg...haaa pe lg layan lah cite naruto sementara nk hilangkan penat...kena plak perli ngan zie..."ko dtg sini semata² nk tgk cite nie je ke"...erm...hampeh tul zie nie...

Pastue ena temankan aku ambik air...air sirap n soursop (check spelling) ....oleh kerana ena ckp soursop tue masam aku cmpurkan dua² air tue...sedap plak tue...selamber je aku cmpurkan depan waiter tue....peaceeee...siap zie tnye air ape...:D

Sambil makan tue mcm² cite lah kuar...ialah dah 11 thn x berkumpul sama².....mmg havoc lah meja ktorg...ngan memasingnye mcm peserta Raja Lawak musim ke-4...hehehe...ade bakat ke..??...perli memerli...tue biaselah adat ktorg bergurau....

Lepas dh makan² tue....sesi bergambar plak...sian hubby ena...jd mangsa...dia lah yg snap gmbar ktorg...dah lah demam d suruh buat keje tanpa gaji....ena n hubby jd pengantin baru sbb umairah x ikut....aku dh mule geram ngan umairah...

Aku geram ngan iman...klau dia nk org lain mmg aku dh lempang² muke dia...aku gomol² badan dia...fatin xleh lg nk geram²...sbb kecik lg...klau dh besar cm akak iman siaplah ko fatin...nk plak klau badan ko naik debab....gggggrrrrrrrrrrrrr.....

Anak ida lg best...jeles bile ida dukung fatin.....idah bergerak tanpa suami di sisi....tp itu pun kena sound...balik awal klau xnk tilam n bantal ade kat luar....hahahha...lawak je lah suami ko tue da...ckp nk gerak tp aku tgk dok lg bercite....

Dah selesai sume ktorg kuar dr restoran tue then bergambar lagi tuk last part...bergambar depan bangunan Groupbase...dh pas tue...memasing pun balik menuju ke umah tuk tgk cite Tower 13...krg sume tgk ke cite tue...ke aku je excited tgk...

Ingatkan xsempat tgk rupenye sempat...tp minggu nie nye episod xbest sgtlah...xtgk pun xrugi ape....iye² je aku berkejar nk tgk...erm...agak mengeciwakan....

>>Gambar nti aku upload....


Free Signature Generator

4 comments:

iman said...

RA AKU TERINGAT LAKS SATE Y KO MKN SMLM....ASAL KO X LETAK GMBR SATE TUE??????

Zura Tahir said...

aku xsnap gmbar sate

zh-ena said...

mmg jauh la ko parking..ptt la megah2 time smp

Zura Tahir said...

haaaaaaaahh...kat situ je yg ade...