Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, September 4, 2009

Photobeuty Dari Aku

Assalamualaikum...

Nie sebahagian gmbar buke pose ktorg....jom tgkkkk...

Popia goreng n popia simpul..


Sedap kek nie...slurppppp...

Budak imah nie pegang chopstick


Candidnye gmbar...


Idah, imah, iman (atas pangku imah) & aku...budak iman nielah aku geram.....


Nielah x-student 5A2...imah je xde sbb xlarat nk bangun..ialah dh mkn byk kan...
Berdiri : zie, aku, ena, idah, anak idah
Duduk : yati, zimie & shumie
Klau krg perasan...group belakang kite tue tumpang bergambar...siap buat peace lagi...eeee...hampeh tul...kena bayar nie...

Free Signature Generator

4 comments:

iman said...

hahaha...aku mmg nmpk diorrg interframe korang....bkn sbb mkn bnyk, x larat nk dukung iman tue...

Zura Tahir said...

elehhh.....

zh-ena said...

tak dpt aku nak rasa brownies tu huhuhuhu

teringat2 smp skang nie

Zura Tahir said...

erm...sedap na...sehingga menjilat _______...th2 jelah sambung sendiri...:D