Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, September 1, 2009

Hari Yang Mendung

Assalamualaikum...

Yuhhhuuuu...dh nk kul 0430...dh nk balik....hari nie cm suram sikitlah harinye...mungkin sbb ari pertama keje dlm minggu nie atau hujan lebat pagi tadi....rase sejuk sgt hari nie...tp malas lah nk pkai blazer...lg pun dh nk balik...

Mata ngantuk sakan...mendung aje awan kat luar tue...ade org ckp napelah xhujan smlm...kan best...dpt tido sepuasnye...hehehe....dh awan tue memberat ari nie...nk buat cmne....erm...terase cm nk singgah bazar plak balik nie....

>>Imah bile nk g bazar sama²....


Free Signature Generator

6 comments:

zaza said...

zura,bulan puasa pun habis keje kol 4.30 ke..? tak best la.. aku balik kol 3.30.. jgn jeles!! ha..ha..

zh-ena said...

murtabak kat bazar ngan opis kita tu sedap la ra..try la..tapi beratur panjang la klu nak mkn murtabak tu

Zura Tahir said...

hampeh tul...lg cepat balik..

Zura Tahir said...

mber aku pun ckp sedap na...tp aku blm try lg

iman said...

heheeh....bila ra nak pergi????aku on jer...;p,
erk sedap ker na????ra ko belikan aku, kau nk rase...esok jumper ko pas kat aku leh x?????
murtabak mak idahpun sedap...

Zura Tahir said...

erm...insyaallah aku singgah...alahai ibu mengidam nie....