Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, September 14, 2009

Advance Atau Bonus

Assalamualaikum...


Nak tanye...krg dapt x bonus raya ke advance raya ke thn nie...???....klau dpt alhamdulillah...leh pinjam...hehhehe...aku nie ntahlah...dgr² cm ade dgr² cm xde...klau xde....masak aku...segaring²nye....

Walaupun org ckp bujang xbyk gune duit tp itu silap belaka...org bujang pun byk gune duit sbb anak buah akan mintak duir ghaye...klau drg xmintak pun xkan lah smpai hati kite xnk bg...thn nie je anak buah aku ade 5 org...

Anak buah sepupu ade 2 org....adik kecik ade sorang nk bg mak n bapak aku lg....adik sepupu lg....haaaaa...sape kata xbyk gune duit...skrg nie aku rase plg sikit pun org akan bg RM5....ala sekali sekala xsalah bagi byk kan...time raya lah drg² nk merasa duit dr aku...:D

Itu br duit raya....perbelanjaan nk buat biskut raya lg...xkan nk dok tgk adik beradik lain kuar duit....sure kena tolongkan...harga brg skrg bkn mcm dulu...gaji skrg je mcm gaji dulu...naik pun cm semput² bahasa....

>>Berbelanja ikut keperluan dan kemampuan sendiri...

Free Signature Generator

4 comments:

~ain said...

moga zura dapat bonus!!!!

Zura Tahir said...

insyaallah...

zh-ena said...

aku dpt advance (huhuhuhu tapi kena potong gaji la blk)...tgh tggu last day nie (jumaat) sbb bos aku ckp nak bg bonus raya..entah dpt ker tdk

Zura Tahir said...

samalah kite...kena potong gaji awal thn depan klau ade bonus...hehhe...itu namanye advance