Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, September 17, 2009

Teka Teki Semalam Terjawab Sudah

Assalamualaikum....

Haaaaahhh...nie lah yg aku dok suspen smlm tue....dpt advance raya...girang xterkata lah hati aku nie...leh cover expenses yg outstanding...hehehhe...berteka-teki akhirnye terjawab sudah jawapan ktorg....

Walaupun bos aku cm berkira² nk bagikan...akhirnye Allah s.w.t membukakan pintu hati tuk bg advance kat ktorg....berbunga sungguh hati ktorg smlm....dgr cite dia nk bg ikut performance tp xjd plak...amount yg dia bg still sama cm dulu...

Pas nie manangis plak kena tolak dr bonus.......xpelah jnji tuk raya nie ade duit tuk ktorg melabur...kali nie bg cash...cm thn sudah direct bank in....kali nie xyah beratur kat ATM machine...hehehe...

Semalam mulelah aku nk melabur kat The Store....almaklumlah duit cash in hand....xrambang mata ko tgk sale raya sana sini...tahan tahan tahan....jgn ikutkan nafsu...nti ko jgak menangis meleleh air mata syawal....




Cantik sampul maybank....


Harus di simpan dlm handbag...nti tertinggal plak...



Free Signature Generator

5 comments:

zh-ena said...

baper RM dpt tu

Zura Tahir said...

hehehe...rahsiaku bersama diriku...

alya said...

ALHAMDULILLAH rezeki tuh...
dah abis soping ker???

alya said...

alhamdulillah rezeki syawal tuh...
dh hbs soping ker?

Zura Tahir said...

klau nk kira dh abis soping ke blm...saya akan jwb belum...hehehe