Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, September 8, 2009

Panjangnye Q

Assalamualaikum....

Hari sabtu baru nie pas aku abis keje aku g sg buloh sbb nk bank in kan duit...pastue dpt calling dr kakak aku suruh singgah kedai beli coklat rice....pastue aku decide nk beli kat Ginshop je sbb dh dekat ngan bank...

Sampai² je sana hampeh...no parking...last² aku bersiar² je kat sana...smpai 2 kali round nk cari parking...pastue singgah kat econsave....mak ai...mmg ramai org tp nasib baik ade parking....masuk dlm...punyelah ramai manusia...

Kat kaunter berderet² org Q nk bayar...xberbaloi langsung nk beli coklat rice 2 pcs then nk Q panjang....gggrrrrrr...tp di sbbkan nk buat biskut rayakan...ku gagahi jua tuk beratur....dh lah tmpatnye agak sempit, crowded plak tue...






Free Signature Generator

4 comments:

iman said...

asal ko x beli kat kedai kekk kat BRP tue jer ra, kan senang...ko y suka susahkan diri ko...;p

Zura Tahir said...

eh ade erk...dlm mind aku econsave...hehehhe

zh-ena said...

naper tak beli kar area opis kita tu..tak payah nak pening2 kepala nak cari parking pastu nak Q panjang..

Zura Tahir said...

xteringat na...yg aku ingat nk bank in duit...lg pun dh lepas kat simpang subang bistari...