Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, September 17, 2009

Kasi Perabih Duit

Assalamualaikum...

Semalam aku temankan mak aku g The Store....mak aku nk tukarkan seluar adik aku...ktorg g kul 0630...sbb ingatkan nk berbuke kat sana sekalikan...smpai sana punyelah ramai manusia...ingat nk parking bawah je...sure xdenye...

Bila dh masuk waktu berbuka ramainye org kat foodcourt....so ktorg just minum air je.....kat McD, Pizzahut, KFC...penuh...dh berbuke pun still ade lagi yg Q nk beli makanan...mak aku suruh beli air je..minum air dulu pastu br makan kat mana²....

Mak aku nk belikan adik aku baju raya...baju kurung...harga baju kurung budak pun cecah RM50.00 keataskan..tp okeylah sbb ade sulam n manik²...ingat senang ke nk jahit manik tue....aku dh tgk sendiri adik aku jahit...









Sale smpai 70%...mana aku xrambang mata tgk...nyaris² nk rembat selai t-shirt...eeeeeee.....geramnyelah...


Aku berkenan ngan baju kurung nie....lawa krg....salegirl tue ckp aku muat pkai...ehhehe...klau ade rezeki nk rembat lah tp harga dia RM109.00


Haaa...nie baju raya adik aku yg bongsu nie...mule² tgk warna purple cantik..... dtg lagi sekali warna hitam nie plak yg berkenan di hati...



Free Signature Generator

2 comments:

zh-ena said...

mmg cantik la baju kurung yg patung tu pakai..rembat jgn tak rembat ra

Zura Tahir said...

tunggu duit jatuh dr langit br leh rembat