Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, September 15, 2009

Nyesal Lepas TERpukul...

Assalamualaikum....


Wiyah..


Krg pnah x dh pukul org atau TERpukul sape²lah then krg akan rase nyesal.....klau mak yg pukul anak...kakak pukul adik...suami pukul isteri....adik pukul kakak atau sape² pukul sapa²lah...jnji ade word pukul atau beat...

Mlam td aku mncari ubat aku...cari² x jumpe....mmg naik anginlah kan sbb dh letak atas meja ade je tangan menggatal ambik...tp aku xthlah sape yg ambik bwk main....adik aku ckp Muqri bwk main...eeee...ini budak byk degil...

Carilah aku satu rumah...x jgak jumpe...tgh² cari adik aku Wiyah nie dia cmpak nye aku nye barang depan mata aku...haaa...ape lg...puting beliunglah jawabnye...laju jela tangan aku menghayun kena kaki dia...smbil mulut membebel...

Dah kena sebijik dr aku, dia terus diam...aku pndang je dia....pastue dia pusing ngan terengkit² berjalan ke kerusi panjang terus baring...aku tgk cm tue terbit rase menyesal pukul dia....aku panggil² dia buat dek je...

Tgk dia xdtg aku g kat dia...tnye dia sakit ke x kaki dia....dia diam je....dlm mase tue aku terus urut kaki dia...kena kaki kiri aku g urut kaki kanan...hahahaha....bleh lg perli aku tue...hampehnye adik...



Free Signature Generator

14 comments:

~ain said...

pernah gak pukul adik,lepas tu termenyesal gini..

tapi tak tunjuk, tahan... tahan....

Zura Tahir said...

hehehehe...kdg2 mmg xtunjuk tp cm menyesal sgt tue...tunjuk jgak...

zh-ena said...

biasa la tu..klu umairah mengada2 pun aku babap jea tapi pastu cian mula la sayang sayang sayang blk hehehehe

Zura Tahir said...

klau umairah th ko cepat kesian kan dia...pasnie mesti dia buat muke sedih...

iman said...

hahaha..adatlah tue ra, semua org mcm tue, lelaik time angin dlm badan x stabil...kekadang xyh pukul terlepas katepun leh wat kiter nyesal x sudah...tp nak say sorry mcm berat jer mulut tue...

Zura Tahir said...

ye betul tue...

lannida said...

aku pun selalu pukul kembar. tpi perasaan sayu dan sedih akan timbul bile tengok dia tido. sedih sgt. kekadang smpi nangis tau

Zura Tahir said...

biaselah tue da....

Unknown said...

heheh..sian adik ko tu ra.
aku pn penah gak pukul adik aku.. memang rasa menyesal, tp sbb NAMA PUN KAKAK kn.. ego tetap ada, last2 die balik yg minta maaf dr aku..

Zura Tahir said...

hehehhe...bertambah tinggilah ego ko zie...

Nyetok said...

pukul kaki kiri, kaki kanan pon terasa..

Aku penah ikat adik aku kat pokok kelapa hahahak.. sian adik aku.. degil lagik..!

ann said...

Sekali tgk pix ingatkan oix muka adik zura pas kena pukul sampai lebam bibir.. ghupenye dai sesaja wat camtu yek..

Zura Tahir said...

nyetok...thank for comment...itu lg ganas...siap ikat...

Zura Tahir said...

ann-hehehe...xdelah smpai lebam2 nk pukul dia pun...sayang tue...dia sesaja buat muka cm tue...thank for comment..