Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, September 9, 2009

Hari Ini

Assalamualaikum...






Ape perasaan krg hari ini...???....ini perasaan aku pd hari ini...satu mood yg susah aku nk describe kan...sbb terlalu subjektif sgt.....bercelaru...jap o.k jap lg k.o.....kang ptg kang aku bleh jd senyap...diam mcm org kemurungan je...

Mood happy..:
  • Nuffnang aku naik lagi...
  • Aku dpt lakukan sesuatu yg baik smlm....
  • Dapat berchatting ngan mber chat aku...hehehe...
  • Keje aku byk dh settle....
  • Lagi seminggu je nk raya & cuti panjang....

Mood unhappy...:

  • Perut aku sakit...
  • Perasaan yg gundah gulana....
  • Tak de org nk temankan aku g bazar...uwaaaaaaaa....
  • Perasaan sedih bile dh melukakan hati seseorg tanpa keinginan hati.....
  • Rasa rindu yg menebal.....
  • Handset aku rosak...uwaaaaaaaaa...


Free Signature Generator

8 comments:

~ain said...

ain baru je cash out nuffnang.. hahahah.. rakus ok.. !!

Zura Tahir said...

wahhh...bestnye...duit raya lah tue

LEMONADE said...

cane nk add nuff pd blog? bt2 asyik x jd je.. sadis btol. pape pun, be cool alwayzzzz...

iman said...

erm....kate x kisah x teman g bazar, oooooo tipu erk...;p

Zura Tahir said...

xth nk ckp cmne cikgu elis...mungkin yg penting kena rajin update kot...agaknye lah...ala ini pun berjeman nk tunggu naik..

Zura Tahir said...

mmg aku xkesah tp sedih jgaklah...kenalah fhm masalah krg jgak...xleh nk selfish

zh-ena said...

asal ngan hp ko tu..jatuh ker

Zura Tahir said...

jatuh dh 2 kali tp nie aku godeh nk update p/book....terus padam...