Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, September 15, 2009

Dapat Lagi....Bestnyeeeeeeeeee

Assalamualaikum....

Semalam dapat lg barang dr subcont.....kain batikkkkk....alhamdulillah...rezeki bertambah...aku nk buat kain tuk matchingkan ngan baju hijau aku...mak aku sound aku...dia suruh aku pakai kain batik tue...

Jangan buat kain tuk matchingkan ngan baju kurung...nti smpai ke bile xth pakai kain batik...hehehe...aku mmg xsuke n xreti pakai kain batik...dulu pnah cube belajar tp fail....lagi selesa pakai seluar...


Thn lepas dpt kain ela...dr subcont yg sama...




Free Signature Generator



3 comments:

~ain said...

sama.. ain pun tak reti pakai kain batik.. setiap hari haruk je seluar.. kalau tidur pakai kain batik, alamatnya... haaaaa.. jawab sendiri laaa dalam hati...

hubby ain siap belikan seluar untuk tido malam. mungkin dia sendiri tak sanggup.. kah kah kah..

zh-ena said...

hahahahaha sama la kita tak reti pki kain batik..pki kain batik utk kuar berkemban dr blk air jea time kat umah MIL eheh

pastu pki time pantang..time tu maner la blh pki seluar..mmg seksa woooo kena pki kain batik

Zura Tahir said...

sekapallah kite rupenye...hahahha..