Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, August 13, 2009

Ada Berani

Assalamualaikum....



Sampai je simpang nie org xberani nk masuk sbb ingat xde kg kat dlm...





Pokok kelapa sawit kiri kanan...sapa berani lalu waktu malam...hihihiihihihi..



Nie pembetung...dulu air dia jernih sgt n bdk² suke berkubang kat sini...tp skrg dh kotor air nye...



Bukit menuruni ke arah umahku....


Free Signature Generator

4 comments:

iman said...

Nie nak promote jln g umah ko ker ra?hahahaah ker ade org nk masuk minang tp x tau jln...;p

p/s : tp trgt mase sekolah dulu, merentas desa...lalu depan umah ko, paksa ko amik air masak sbb dahaga sgt...hahahah

Zura said...

bkn promotelah...aku ingat nk cite yg kat pembetung tue org kg aku pnah nmpak benda halus tp kang xdtg plak krg umah aku...hehehe..

a'ahkan mah...teringat mase merentas desa...

zh-ena said...

mmg nak g umah ko mmg tak berani la aku nak dtg mlm..siang nak dtg time magrib pun aku dh cuak skit..hehehhe

Zura said...

aku pun kekdg smpai situ je terus pecut