Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, August 12, 2009

No Fine

Assalamualaikum....


Finally bos aku xjd denda ktorg...hehehe...lepas kena brainwash ngan admin exec aku...haaaa...br dia th... :D ....admin aku siap protect akulah...bile org tua tue tnye nape aku xleh dtg...terus kakak tue jwb...lebih kurang beginilah..



"ialah zura tue sorang...kalau dia g...abis balik dia sensorang...dh lah umah dia jauh....tgh² malam plak tue nk balik...bahaya tue"



Haaa..itulah ayat power kakak tue...pd hal sblm nie aku redah je...xkire pun kul bape...sungguh...masa aku nyewa kat subang nie...kdg² blik dr umah mak aku sensorang slumber je....alhamdulillah di lindungi...

Bagus gak org tua tue kena basuh...klau x susah bgt nk fahami masalah org lain...mmglah benda baik tp klau dh ade masalah keluarga cm ne nk elakkan...x gitu kengkawan...nilai kekeluargaan tue penting...jgn smpai dh hilang br terase hati...nyesal xsudah...

>>Chewaahhhh ayat cm xnyesal langsung...cm bangga je...peaceee..



Free Signature Generator

2 comments:

~ain said...

kdg2 orang tak faham masalah kita..

Zura Tahir said...

mmg pun...