Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, August 29, 2009

Oh Keje

Assalamualaikum....

Sampai ke hari sabtu pun keje aku masih bertimbun....haaaaaaaaaaaaaaaa....penatlah sungguh...nk ym ngan mber pun xsempat.....ingatkan smlm dah planning cantik nk settle kan keje...dtg plak keje semasa....

Tp ade satu pepatah...pepatah ke...lebih kurang lah...jgnlah kite merungut bile kite dlm keadaan byk keje itu bermakna kite masih berdaya tuk bergerak...masih mempunyai keje...masih mpunyai pendapatan....indah sungguh pepatah nie kan...

>>Alhamdulillah aku masih ade sume di atas...Aminnnn



Free Signature Generator

5 comments:

zh-ena said...

bersyukur sbb kita msh lg dpt bekerja dah plg ptg dpt gaji bulan2

Zura said...

a'ahkan...

zaza said...

biasa la zura.. keje memang camtu..yg penting , kita kena byk besabar.. dan kena ingat..keja kat mana pun,sama je!! hafal ni je.." ada keja, ada gaji".. ha.. ha.. good luck

zaza said...

zura.. keja mmg camtu..!! janji, ko kena byk bersabar!!!
ingat ni.. " ada keja, ada gaji"..
ha..ha.. good luck...
Selamat Apply Cuti Raya...

Zura said...

zaza-dh selamat dh pun annual leave ktorg...hehehe