Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, August 21, 2009

Alahai Bos Aku Nie...

Assalamualaikum...

Nie aku nk cite psl semalam...mase ktorg nk balik....eeeeeeeeeeeeeee....geram sesgt ngan bos aku nie tau....dia mmg xpuas hati ngan ktorg yg xdtg majlis tahlil tue...xdpt denda dia kena kan plak ngan cara lain...

Ada ke smlm, dia dah balik pastue yg aku n the geng pun baliklah sbb bos dh balik kan....pastue Kak Eda nie lmbat turun sbb nk settlekan keje dia...aku ngan sorang mber aku nie tunggulah kat dlm kete...

Pastue tgh² dok tunggu....zzzuuupppppppp...satu kete smpai blok kete aku...aku ingatkan org opis sblahnye kete...sekali org tua tue kuar dr kete tue..."ahhh sudah org tua nie"....dia naik atas n kebetulan Kak Eda pun turun...selisihlah drg...

Ada dia suruh Kak Eda naik atas balik siapkan keje...xpsl² dia ckp akaun byk keje berlambak² (akulah tue)....yg ktorg nie dh gelak² dlm kete...bdk store pandang dh gelak²kan ktorg...aku xterckp ape lah...

Rupenye mber aku ckp dia kat atas gelak sakan tgk gelagat ktorg....eeeeeeeeeee....geram sungguh aku....aku nie ppuan biasa lah bknnye pro sgt bwk kete...adelah sorang pak cik nie ajar aku cm ne nk kuar dr parking...

Tgh berhempas pulas stering aku buat, org tua tue pun turun nk balik...klau krg x sakit ke hati tgk...eeeeeeeeeeeeee......aku dh rase nk langgar je Merz dia...tp aku pk...kang kete aku rosak sape nk donate aku...dia bolehlah...org byk duit...


Pape pun kejadian smlm pd aku satu kenangan manis plak...walaupun hati byk sakit kan...itulah bos ktorg....time mood dia baik cengginilah perangai dia...tp time dia moody....ha...taufan lah jawabnye...:D

>>Thanks la sbb buat hidupku ceria smlm...hehehe...:D



Free Signature Generator

4 comments:

zh-ena said...

mcm2 la bos ko tu ra

Zura said...

cm bebudak kan..??

iman said...

hahaah lawaklah org tua tue, mcm kurang kasih sayang anak² jer...;p

Zura said...

pndai lah ko teka...