Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, August 15, 2009

Lagi Nur Kasih

Assalamualaikum...






Nk komen sikit psl cite Nur Kasih....mlm smlm nye episod menarik sikit...klau tgk episod smlm sure teruja nk tgk next week nye episod....bile dh jd cm nie...rase kesian plak kat Adam...skrg nie dia plak terhegeh² kat Nur tue...

Walaupun dulu dia bersikap teruk atleast dia ade perasaan ingin berubah....kdg² manusia nie bleh jd lembut hati klau manusia itu menunjukkan perubahan untuk berubah kearah kebaikan.....yg penting BERUBAH



Free Signature Generator

9 comments:

pauhputik said...

nur kaseh ag....

walaupun x tahu nak komen gak

huhuhuhuhu

ymn said...

cuma yg x puas hati .. bab di opis tu ... 3 org jer yg ada?? bubuhlah 7 8 org kat dlm scene baru real opisnya ..

Zura said...

pauh putik- :)...thanks sudi bg komen walaupun xth...

Zura said...

ymn-biaselah tue...nk jimat punye psl...

~ain said...

yea..yea.. dah berubah dah mamat tuu..

zh-ena said...

tak sabar nak tggu next week punya mcm maner..

Zura said...

ain & ena...mmg pun...den pun xsabar nk nengok next week nye cite...

iman said...

tp kan ra...kalau aku kat tmpt nur pun, aku mungkin akan wat adam tue merana lebih skit....hahaahah...bkn kejam,tp aper y di wat utk 4thn mmg melukakan...cume kalau masih ade perasaan sayang...hahahah semua leh lalui...

Zura said...

samalah...biar dia rase merana yg kite rase kan dulu...tunjuk ego sikit...