Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, August 7, 2009

Geram Kat Korang Berdua - Imah & Zie

Assalamualaikum....

Aku gerammmmmmmmmmmm ngan krg berdua.........suke memainkan perasaan aku tau...aku merajuk ngan krg......xnk kawan ngan krg tuk seketika nie....suke perli² aku.......aku kecik ati nieeeeeeeee.....tgk uruf 'e' aku tue pnjang.....

Suke komplot berdua tuk kenakan aku.....ggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......mmg tau krg nie....nape aku sensitif ari nie...?????......aku leave conference bawak hati yg lara...tgklah krg...aku xnk conference ngan krg lagi esok...

>>Tunggulah ati aku sejuk....br aku online ngan krg....babaiiii...selamat jalan romeo...jgn nk gelak² bile baca blog aku nie...aku geram ngan krg nie....

Free Signature Generator

8 comments:

lannida said...

IMAH! ZZZZZ! nape wat ra kecik ati. tak bek tul korang neh. len kali kalau nk wat ra kecik ati, AJAK aku skali. skang aku dh termiss nk kecikkan ati ra...nak kene korang neh! nnti jumpe korang! siap korang!

Zura said...

hampeh ko ida...aaahhhh aku nk merajuk ngan ko jgak...

iman said...

hahahahaha ra, sorrylh...asal ko sensitif sgt nie, kalau kecik ati mcm mane nak amik pampers nie....
tpkan ra, Nur smlm biase jer kisah dia....so x rugi ko x tgk..;p

Zura said...

ayat nk ambik hati lah tue ckp psl cite nur kasih...

chugie said...

huhuhu..1st time dengor ko kecik ati ra. xpe lah.. pi ler dengan kecik ati ko tu.. ahaks!

p/s: akan ku tunggu sejuknya hatimu itu ra!!!

Zura said...

sbb selama nie aku pendam je...

zh-ena said...

aik kecik ati plak minah sorang nie..heheheheh aper2 jea la korang nie..

Zura said...

saje nk emosi sikit...br gempak...hahaha