Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, August 29, 2009

Episode Best

Assalamualaikum...

Malam td tgk Nur Kasih...rase cm sakit hati pun ade...rase best pun ade....yg sakit hati nye bile adik Nur, Sarah tue cite psl perceraian Nur ngan Adam...dah xpsl² Adam serang abg dia...tp nasib baik gak dia direct tanye Nur sendiri...

Watak Adam mmg bestlah bile dia dpt berfikiran ngan waras....xdelah dia terus nk musuhi abg dia...cian abg dia....pembalasan dh mule di rasai Adam bile dia plak kena tinggal ngan kedua-dua wife dia....pape pun cite nie mmg best...hehehhe

Free Signature Generator

6 comments:

~ain said...

malam tadi episod yang best. bagus je adam tu terus terang ngan nur secara berdepan!! gentlemen gituuuuuuu.. btw, encem kan adam hassan tu?

zh-ena said...

nsb baik la tak kena tangkap basah kan..

Zura said...

ain-hehehe...antara hubby ain ngan adam hassan tue sape hensem ain..??

Zura said...

nasib baik sesgt...

~ain said...

zura.. lebih ensem? mesti laaaa adam hassan.. kah kah kah.mati laaa kalau laki aku baca statement aku ni.. hahahh

Zura said...

klau dia xbace pun sy akan bgth sendiri....hahaha