Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, August 17, 2009

Ayukkkkk Korang

Assalamualaikum...

Ape aku kesah psl dunia hiburan nie...sbb bkn dunia aku pun...cume mengikuti perkembangan sikit² tue biasalah..ape jd pd artis itu artis ini...mmg xde kena mengena pun...hidup aku x ubah pape pun...cume memerhati sifat² manusia glamour nie....





Pas nie sure drg nie kena condemn ngan peminat n wartawan...bkn menolak jodoh tp menolak perilaku




Free Signature Generator

7 comments:

~ain said...

haaa...menyampah tol aku tengok dua orang ni. hipokrit!!!

zh-ena said...

siap msk berita lg tau..

menyampah plak aku kat 2 org nie yg semahu2nya tak mengaku dulu bercinta

Zura said...

hahaha...mmg pun...tup tup dh nikah...klau dr dulu ngaku kan senang...

Snowwhite Zone said...

anis benci kat pompuan yg mrampas laki org ni. sbb laki anis dulu kn rampas ngn ppuan jugak.. sian kat anak la.. ustaz ni pun bkn btl sgt.. mcm x btl je otak dia... waheeda tu x malu kut? byk lg jantan kat luar tu. laki org jgk yg ko suka???

emo lak aku... pe pun, dua ekor ni mmg hipokrit!! kawin dah lm tp bohong je.... sian kat bks bini dia..

Zura said...

hehehe...xpelah anis...anis dh merasainye...esok² adelah pembalasan tuk mereka² yg suke rampas hak org nie...Allah Maha Adil...

iman said...

erm...dah jodoh ra, nak wat mcm mane...kekadang kiter x nak, tp itu y telah di tetapkan...cume y geram + wat org x merestuinyer sbb kenapa mesti menafikan menda y betol...dan menunding jari pada org lain...sengal

Zura said...

haa...itulah yg org marah...cube dr awal drg ngaku...aku rase drg xkan teruk kena condemn..