Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, August 11, 2009

Just Share The Info

Assalamualaikum...

Penah tgk x ubat nie...decocort...buruk nau bunyinye...skrg nie aku pkai ubat nie tuk kaki aku yg cun melecun tue...hehehe...jap erk nk jd doc jap...ubat nie mmg serasi aku pkai...ari tue kan ena ade ajar aku buat ubat kunyit kan...sekali je aku pkai...

Nak th kenapa...pedih giler tue bile pakai...mungkin tue permulaan kot...pastue tmpat gatal tue semakin jd luka...mana tahan.....sudahnye aku cari ubat kat bawah nie sbb dulu aku gune mmg serasi ngan aku...

2 bulan lepas aku g farmasi ngan adik aku nk cari ubat nie...bengong tul...aku boleh jd cm kelakar n malu plak nk sebut nama ubat nie...nk bwk sample lupe...last² terase diri nie cm bengong plak sbb malu nk sebut nama ubat nie...

So..minggu lepas aku g farmasi cari gak ubat nie...selamber je aku sebut...xde pun kakak tue gelak kan...dia silap bg ubat lg adelah...dia bg ubat Ecocort...lg buruk bunyinye...hahaha...pape pun aku dh berjaya beli ubat nie....peaceee...



Bagus tuk gatal²

Free Signature Generator

7 comments:

zh-ena said...

ooooo tak sesuai ker petua yg aku bg tu..

harap cepat sembuh kaki ko tu ra

Zura said...

tuelah psl...

Zura said...
This comment has been removed by the author.
chugie said...

aku x penah lg dengo psl ubat ni ra

Zura said...

nasib baik aku buat entry nie...ade gak gunenye...xpe aku dh bgth nie...klau esok ko ade gatal2 leh gune ubat nie...

Snowwhite Zone said...

tk pernah dgr ini obat...

Zura said...

bagus jgak erk buat entry nie...hehehe