Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, August 19, 2009

Jarang Berlaku...:D

Assalamualaikum....

Boleh d kira aku bawak air lebihan balik umah...selalunye botol nie kosong...setitik pun xde...mmg aku kuat minum air bile kat opis nie...terasa cepat haus...ini pun xcukup...bile air dh abis aku pun terkulat²lah bile haus...kat opis nie airnye di ragui kebersihannye....







Free Signature Generator

8 comments:

~ain said...

ain pun memang bawa air dari rumah sebab kalau kat opis ni air macam tak best je.. tapis air dr rumah laaa baru yakin bersih..

bagus minum air byk, badan sihat!

Zura said...

betul tue ain..klau kat umah kite dh th tahap kebersihannye

iman said...

alaaa akupun bawak ra....hahaahah tp selalunyer aku spare skit utk waktu balik...tkt mase drive haus...(mcm umah jauh sgt...;p)

Zura said...

erm..ntahnye ko nie...aku xsmpatlah nk bwk balik air tue

Snowwhite Zone said...

bsg2 minum air byk.. anis jarang nk minum
tp now ni dah bedal jamu eta kn minum air byk2...

Zura said...

:)...jamu tue...panas mmg kena minum air byk2

zh-ena said...

cantiknya botol..aku guna botol air mineral jea ulang alik bwk dr umah heheheheh

Zura said...

dulu aku gune botol air 100 plus je...