Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, August 11, 2009

Denda Yang Bakal Aku Kena

Assalamualaikum...

Semalam tgh makan waktu rehat...mber² aku bercitelah psl denda x dtg majlis tahlil....aku dgr jelah kan...xdelah nk smpuk lelebih sbb org x dtg kan...peaceee...lawak pun ada gak bile dgr denda yg dia nk kenakan tue...

Memule tue org tua tue tnye admin n account exec aku denda yg sesuai...drg leh bg jawapan sama...next time klau ade function suruh org yg x dtg handle plak...x setuju tul aku...itu denda nk lepas tangan tue...aku xsuke handle bende² cm nie...

Nasib baik org tua tue xsetuju...dia ckp lmbat lagi denda tue akan terlaksana...dia nk denda berjalan dgn kadar segera....pas tue ade dia suruh tulis ayat (xdecide lg ayatnye) sbyk 1000 kali...hahahaha...nk tergelak besar aku...

Teringat zaman sekolah dulu.....ala skrg senang je...type dlm computer pastue copy paste 1000 kali...hahh...siap antar....apelah....tp mber² aku cm malas lah nk suh denda² nie sbb setiap org ade masalah sendiri n alasan x dtg...

Kan elok klau dia jumpe sorang² tnye nape x dtg...xyahlah nk perlakukan ktorg nie cm budak sekolah....setiap yg jd atas kehendak Allah...klau Allah x berkehendakkan begitu tetap xkan jd...satu ayat dlm Surah Yasin..."kun fayakun".....

>>Tak suke hidup d atur oleh org lain...


Free Signature Generator

2 comments:

zh-ena said...

time sek rendah aku kena denda tulis byk kali nie..aku sng jea ikat 2 pen pastu tulis la byk2 hehehehhe

time dulu maner la ader komputer kan..betul tu patutnya bos ko tu pggl staff yg tak dtg n tanya terus kan..kan senang mcm tu

Zura said...

xthlah dia tue