Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, August 18, 2009

Tower 13

Assalamualaikum....

Selain dr cite Nur Kasih aku ngadap cite nie jgak...cite nie br masuk episod ke-2 (ye ke)...dh nama pun suke cite hantukan...so cite nie yg jd pilihan aku...elok sgtlah tue cite nie ari khamis malam..Nur Kasih jumaat malam...so jgn kacau aku 2 hari tue okey...

Pd hemat aku...hehehe...cite nie menggunakan penggayaan flash back....sbb dh smpai ke episod ke-2 pun still flashback gak...kononnye tuk meyakinkan polis yg sedang menyiasat kes pembunuhan kat tower tue bahawasanya pembunuhan tersebut terjadi sbb makhlus halus...

Kenapa mesti nombor 13 erk..???sbb x de ONG keee..???nbor umah kakak aku sepatutnye 13 tp pemaju tukar kpd 12A...sape umah yg ade nbor 3 akan d tukar kpd _2A...erm..mcm²...lain agama lain kepercayaannye...





Hero Tower 13




Free Signature Generator



9 comments:

zh-ena said...

mmg takkan aku jegah TV3 time hari khamis..

Zura said...

hehehe...aku pnah tgk citer kekasihku seru mase nyewa kat subang nie sorang2...giler...takut2 pun aku tgk gak..

~ain said...

alamak.. den ni penakut la nak tengok cite horror gini.. hehe

Zura said...

xleh geng lah cm nie...:(

iman said...

aku pernah tgk tower 13 tue sekali jer, 1st episod, minggu lepas punyer aku x tgk..hahaha tetibe rase x berani, so aku lupe kan hasrat berlagak berani...

Zura said...

ala..aku pun sbb ramai,...klau sensorg pun xberani gak...hehehe

Snowwhite Zone said...

cite seram x berani nak tgk!!!

Zura said...

xleh jd genglah anis nie...

Snowwhite Zone said...

hahha x nak.. takuttt.. kang terbyg2.. x sanggup!