Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, August 17, 2009

Tambahkan Manis Dalam Senyuman

Assalamualaikum...

Semalam aku g Carrefour Ampang...saje temankan makcik aku belikan barang dia....smpai sana mmg ramai org...nasib baik jalan x jam...aku plak mmg xpnah g ke sini...br first time ke sini...smbil tue surveylah harga...

Sekali aku terpandang satu side...byklah sungguh gula kat sini...tp xde plak org berebut² nk beli gula siap²...mcm xde pape jd je...ialah kan skrg nie hot psl gula xde dlm pasaran...so aku mbayangkan org berebut gula atau tray gula kosong...



Stok gula yg bertimbun


Free Signature Generator

6 comments:

azianierdawati said...

hahaha zura tau, kalu mak anis nampak gula yg murah dia borong byk2.. abis dia gunakan km adik beradik nni... sehari dua tiga kl berulang ke mall semata2 nk bl gula...

Zura Tahir said...

hahaha...smpai cm tue sekali....dasyatnye mak anis

Redbloodsnow said...

huhu...klo zie kat sane. kompom zie rembat byk²..coz now zie sefamily kekurngan stock gule...uuwaaa


:(

Zura Tahir said...

ooo...ye ke...mesti air zie tawar hebeh kan..dh xsedap air zie...

zh-ena said...

aku dgr ade satu market tu kena beli brg RM20 baru blh beli gula..teruk kan

Zura Tahir said...

teruknye....