Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, August 20, 2009

Aduhaiiiii....Dah Tak Cantik

Assalamualaikum...

Dah nk raya nie lah dia buat hal....2 hari lepas syiling umah aku jatuh....berloponglah umah aku....cm ne leh jatuh..???kucing betina kat umah aku tue suke sgt bwk anak dia naik atas syiling...dah anak dia melalak kat atas tue...

Adik ipar aku dgr teruslah dia panjat syiling tue nk selamatkan anak kucing tue...sekali..haaa ko berderaplah jatuhnye syiling tue..nasib baik xde sape² kat bawah mase tue...aku dtg je tgk dh berlopong syiling tue...dh x cantik umah aku...:(



Syiling bahagian dapur



Inilah laluan adik ipar aku tuk naik kat atas tue....




Free Signature Generator


2 comments:

zh-ena said...

nsb baik la syiling kat dapur..ok lg la tu..klu syiling kat ruang tamu dan2 time tu kena betul kan..raya nak dekat

Zura said...

tuelah pslnye...