Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, December 26, 2009

Halaman Metro Kegemaran Aku

Assalamualaikum....

Aku klau bace paper terutama sekali Metro...aku akan selak ruangan nie dulu....aku suke buat teka silang kata...perbezaan pada gambar dan perkataan tersembunyi....bapak aku dh th sgtlah pi'il aku klau dpt metro nie...

Bile dh selesai br selak halaman lain...teka silang kata nie klau mak aku th mahunye aku berebut ngan dia...rase nk photostat je pastue buat sendiri²....pastue ade info yg kite xth sblah perkataan tersembunyi tue...

Mmg bestlah buat bende nie...klau dulu Berita Harian ade jgak teka silang kata...tp skrg dh xde dah...kat Berita Harian lg byk...mmg best la buat...enjoy this game...






Free Signature Generator

10 comments:

~ain said...

sama je macam cik abang den. suka nau buat teka teki ni semua...

::alwaniamalini:: said...

rajinnye cik zura nii..

NahDaTuLIzaH said...

kalau aku selak paper aku suke baca gosip artis....huhuhu

Zura said...

oo..ye ke..ain xjoin skali ke buat...

Zura said...

klau yg minat tue mmg rajin wani...

Zura said...

gosip artis aku suke selak pas aku selesai buat teka silang kata...itu pun tgk artisnye lah...

A N A K - A N A K K U said...

aku kalau bc paper, aku akan bc tang kes² ngeri jer ra, mcm xcident ker, bunuh ker, buang bayi ker@ seangkatannyer...kalau x aku pandang sepi jer...

Zura said...

yg itu pun aku bace jgak tp pape hal aku akan cari teka silang kata...

Best Of Me 321 said...

Salam Perkenalan Dari BOM321

bom321.blogspot.com

Zura said...

salam kenal juga...ganasnye