Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, December 4, 2009

Tudung & Bedak

Assalamualaikum....

Pepagi td sampai je opis terus mber aku ckp dia bawak tudung....hehehe...lebar lah senyum aku...aku mmg beli tudung kat dia je...sbb aku suke jenis kain dia licin n senang bentuk....xpasti plak aku jenis kain tue jenis bawal gred ape...

byk pilihan dia bwk...mmg cntik sgt n rambang matalah nk pilih....aku nk cari colour hitam xde plak....pastua dia bwk sekali bedak muke yg mmg dh lama aku cari....PIXY...mmg aku suai pkai bedak nie...nmpak muke kite licin je...hehehe...

Aku nk bwk balik tunjuk kat adik² aku...skrg nie org lg suke pkai tudung yg sarung terus tue....tudung Arinilah tudung Hamidah lah mcm² nama ppuan drg letak tuk nama tudung....pkai tudung cmtue xyah berbrooch...




Aneka jenis tudung...mari beli mari beli...kasi perabih duit gaji...hehehe..bleh 2 kali bayar...murah²...



Nie lah bedaknye....ade tropical beige n natural beige...cubelah pasti anda x menyesal...hihihihi...




Free Signature Generator

10 comments:

cik EPAL said...

mcm mcm ada sini ;)

Arief Arf said...

nasib baik laki xyah pakai tudung.
jimat duit.
hahah
pixy tu bedak ape?
sal kotak die bentuk petak?
ke compact powder?

hahaha

AmirMuqri said...

ala ko ni lambatlah akak baru je beli bedak kat MV tadi. tapi tudung nak tengok gak

Zura said...

klau lelaki pun pkai tudung alamatnye lelaki pun dok sibuk cari tudung...

a'ahlah lupe plak nk mention bedak tue...compact powder...itu psl bentuk dia petak... :)

Zura said...

tq cik epal...mcm2 ada sini...cm astro plak...

Zura said...

mlm td dh tgk kan...hihihihi..

norhaizan said...

ermm..glemer la bedak pixy tu..nak dapat dari mana eh

~ain said...

bedak pixy ni best tapi ain lebih suka maybelline..

Zura said...

tpkan haizan mcm xramai lah th...bile ckp bedak pixy drg nie cm blur2 je..kat shopping complex sure adenye... :)

Zura said...

2 thn lepas zura cube pastue sethn mencari bedak nie balik...nk cari yg low price n jenis bedak tue payah sgt..plg tinggi kat sini harga dia RM20.00...:)