Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, December 2, 2009

Akaun Baru

Assalamualaikum....

Semalam org tabung haji dtg tuk uruskan register akaun tabung haji ktorg....sape yg xde akaun mulelah register semalam...termasuklah aku...aku mmg xde akaun nie....dah tua² nie baru nk buat...dah sampai seru kot...hihihiihi...

Bile dpt je buku td terus cm rase nk g haji...okey x perasaan aku tue....erm...ade seruan dr Allah sampailah aku ke sana...akaun tabung haji nie ktorg buat melalui potongan gaji every month...senang lah sikit menyimpan...





Free Signature Generator

14 comments:

A N A K - A N A K K U said...

oklah tue ra, atleast ade kesedaran...hahahah akupun ade gak akaun nie, tp hahahahhhh

Zura said...

faham dah... aku nie pun xth lg cm ne transaction akaun aku nie nti..ntah2 byk out dr in kot...hehehhe

norhaizan said...

saya pon tak register lagi..huhu..brapa eh dia potong sebulan kak zura?

Arief Arf said...

oh..
bagus la..
(insaf sejenak)

X)

Zura said...

ikut kite lah nk potong berapa haizan...ikut mampu...cm akak tuk permulaan RM50...ade rezeki lebih nti naikkan lah...:)

Zura said...

aik...insaf sejenak je...hihihi...klau nk insaf lg bace entry nie lg...hehehhe...

YanDarwisy said...

Kiter pun ingat start bulan 1 2010 nak buat pemotongan terus dr gaji...

Zura said...

kite potong sama² ye yan...:)

chugie said...

wah..dah de buku TH ye?? aku pn dh ade gak, buat tahun 2008, masukkan duit mas kahwin heheh.. tp skang ni asik mis je nk bank in..

Zura said...

aku klau xde potongan gaji pun akan miss kot...hihihihi..

zh-ena said...

aku tak buat pun lg

Zura said...

buatlah tuk umairah...aku pun dh tua nie br nk buat na..

~ain said...

Ain daftar untuk pi haji, tapi dia kata tahun 2033 baru leh pergi.. ceh.. lama gile!!! tapi sedang molek laaa tu umur dah 50++ heheh

Zura said...

lama nye nk nunggu...