Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, December 1, 2009

Plastik Letup

Assalamualaikum.....


Korang th x ape bende kat atas nie....nie plastik untuk alas alat elektriklah kebiasaannye...mcm klau kite beli computer ke...t.v ke..kipas ke...mesti ade plastik nie.....bile dpt plastik nie ape krg akan buat...???

Aku suke letup²kan plastik nie...tabiat sejak azali....seronok dpt letupkan...klau ade bende nie sure ktorg berebut nk picit²....bukan seronok dpt barang...hehehe...kdg² tue smpai pijak² nk letupkan...nti bunyi "pop"...mcm main mercun plak...


Free Signature Generator

8 comments:

haniey said...

betol2...
dlu ske wat main gak....
tp skang dh kureng sket
huhuhu

Arief Arf said...

ahhaha..
tu aktiviti favret time kecik2 dulu..
berebut2 ngan adik beradik semate2 nak letupkan tu punye pasal..

pernah gak siap naik basikal lalu atas benda tu..
bile ingat balik rase macam bodoh gile..

hahahaha
X)

Zura said...

dasatnye...smpai lenyek ngan basikal...hahahahhaa

Zura said...

dah besar lain plak citenye kan haniey tp zura smpai skrg pun still nk jgak letupkan...hehehe

LanaBulu said...

nanti berebut dgn anak2 laa..pulaknya..hee

zh-ena said...

ko nie mcm shumie la pantang nampak mesti nak picit2 benda alah tu

Zura said...

payah tue klau smpai berebut ngan anak2...dh mcm budak² plak

Zura said...

mmg pun na...pantang nmpak lah bende alah nie...sure nk letupkan...geram je tgk...bile dpt bende tue terus capai plastik tue dulu...brg lain xtgk dah...