Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, December 1, 2009

An-Nur Cafe

Assalamualaikum....

Semalam aku rehat ngan Ena...ktorg makan kat An-Nur Cafe...dah lama xmakan kat sini tue yg teringin nk makan kat sini...Ena ajak makan McD tp aku br je Jumaat lepas makan McD...sian Ena...mengidam kot mak cik nie...xpe Na lain kali kite makan kat situ ye...

Ena nk order western food tp blm ade lgi...so ktorg makan goreng² je....aku order nasi goreng daging merah...air sirap bandung...Ena plak order kueh tiow ladna ngan air epal...nampak selera sungguh tgk menu Ena...slurpppp...

Okey Na aku dh update entry nie...ambiklah gmbar nie...hehehhe



Sebelum....


Selepas.....

Sebelum....



Selepas.....



Sebelum.....



Selepas......



Sebelum.....



Selepas.......



Free Signature Generator


4 comments:

Sulamankasihabadi said...

salam kenal...:-)

Zura Tahir said...

salam kenal jua...tq sudi jengah ke sini...

zh-ena said...

semuanya licin tu

Zura Tahir said...

a'ah...lapo agaknye kite nie...