Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, November 30, 2009

Azam

Assalamualaikum.....

Hari nie dah 30 Nov 2009....last day 4 second last month 2009....aaaaaaaaaaaaa....tidak....lagi 31 hari nk masuk new year....2010....makin lanjut usiaku....makin besar aku tp badan xbesar pun...sekeping je...hehehe...

Bile masuk thn baru nie mulelah org pasang azam...azam tue lah azam nie lah...tp sume azam yg kite buat tue dh langsai ke..???....ade org yg azam nye sama je tiap² thn...ade org xkesah sgt psl azam...ade org...dh setengah thn br buat azam...

Mcm² jenis org kan....pg td dgr ERA...psl azam yg belum tertunai...ade lah sorang mamat nie ckp azam dia yg belum tertunai ialah nk kawin...duit sume cukup tp blm ade calon lg....dr nama je dh th orgnye cm ne...BOB....

Lawak pun ade...sbb ada gak manusia jdkan jodoh sbgai azam....erm...aku xpnah plak jdkan bende tue sbg azam...sbb jodohkan....sumenye di tentukan oleh ALLAH S.W.T....plg x pun aku nk improve diri aku dr sume segi...itu azam aku...tiap² thn...



Free Signature Generator

8 comments:

kuina said...

errrkkk tahun depan harap2 dapat zuriat...

Dak Wan said...

Hmmm.... AZAM apa erk? Tahun depan saya berAZAM nak dapatkan anak namanya AZAMin. Begitulah kisah AZAM saya.... Byk tak AZAM saya? hEHEHE.

Arief Arf said...

tak pernah pun ada pape azam utk tahun baru..
sbb stiap tahun pun same je..
bukan buat pun azam tu..
hahaha

X)

::alwaniamalini:: said...

asal org nama BOB je kita tau dia chubby eh? memang sinonim dengan mereka kan?ehe..

oo zura badan x naik2 ye.. makanla appeton weight gain!!! serius, org kata mmg jadi :)

xtau lg azam ape..nak kurus kot.tp tu azam dari tahun2 lepas lagi. tak penah nak tercapai hihihih

Zura said...

insyaallah kuina...doa byk2...nti zura tolong doakan erk...

Zura said...

mmg pun...tiap thn azam yg sama tp xpnahnye buat...sbb semangat tue cm lalang...

Zura said...

tq dak wan jd follower...insyaallah...kena doa byk2 nie...azam byk nie bagus klau kite buat...klau xdpt buat pun thn depan nye ade lagi...xkesahlah jnji ade azam...:)

Zura said...

cm dh kebiasaan je kan wani nama bob nie sure chubby...tp mase zura kolej dulu...org tue nama bob tp badan dia kurus je...ktorg jd pelik...

ye ke appeton weight gain leh naik badan..kena try nie...

biaselah tue wani kite nie azam zaman berzaman tp susahnye nk lunas...