Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, November 2, 2009

Hujung Mingguku

Assalamualaikum...

Selamat Pengantin Baru

This week aku agak beraktiviti sikit...ari sabtu g jenjalan..ari ahad pun g jenjalan kenduri...mmg berjalan sikitlah otot² sendi aku nie...brlah nmpak cm bersenam sikit...hehehe...ari sabtu pas balik keje kakak aku ajak aku g umah abg aku kat Ampang...

Ari ahad plak aktiviti aku g kenduri sedara aku...dlm kg aku jgak...bdk yg kawin nie kire kawan aku jgaklah sbb satu tmpat mengaji dulu...tapi dia sebaya ngan adik aku Yan...mak aku ngam ngan mak dia sbb memasing mulut bising....



Berpeluh sakan budak kecik nie...



Yan ngan Muqri....


Wiyah ngan aku....



Izah ngan Zana...gmbar sume nie sementara tunggu pengantin...lepas makan terus jumpe pengantin then lepak kat luar umah....





Pengantin berarak...tema merah bandung...teringat plak aku air sirap bandung.....




Free Signature Generator

6 comments:

LEMONADE said...

ala...nk tengok muke pengantin..

Zura Tahir said...

pengantin dh abis majlis...

Unknown said...

ra... asik terjah kenduri org je.. ko bila plak??? :D

Zura Tahir said...

hehehhe...bak kata imah esok...wakakaka...ko nk aku buat kenduri ape...kenduri doa selamat..kenduri kesyukuran..kenduri tahlil...pilih cepat..

~ain said...

merah bandung .. tp khemah hijau.. trend sekarang kan.. 2 ke 3 warna sekali kan.. pastu warnanya conta gile.. tp cantik!

Zura Tahir said...

hehehe...tuelah...variasi