Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, November 3, 2009

Pekena Mee Curry di OTWC

Assalamualaikum....

Tghr td lunch ngan Ena....hehhe...Ena suruh aku decide nk mkn kat ne...pas tue aku bg dia 3 pilihan...An Nur Cafe, OTWC atau Laksa Shack...Ena xkesah kat memana...jnji makan...tp yg aku nie smpai dh ambik Ena pun still pk nk mkn kat ne...

Memule tue decide kat An Nur Cafe....bile tgh drive terus ckp kat Ena nk mkn kat OTWC...last minute pun aku leh buat keputusan lagi....perut aku nie xbape nk mkn nasi...almaklumlah...tgh bulan nie kan...

Layanlah gmbar kat bawah nie...


Nasi lemak rendang Ena...


Fresh lemon tea...


Mee curry aku...kuah dia pekat....


Makcik nie tgh sental nasi lemak dia...



Receipt ktorg....




Free Signature Generator


4 comments:

zh-ena said...

mak aiii besarya pipi aku tgh mengunyah tu

Zura Tahir said...

ehehhe...dh mcm lini aku tgk muke ko...

~ain said...

korang berdua ni 'sental' macam-macam tapi badan tak naik.. Jeles sungguh ahkak..

BTW, ain tak pernah masuk OTW ni lagi. Nanti balik KL akan tu terjah.. Ini semua terpengaruh dek entri2 ena ngan zura laaa ni..

Zura Tahir said...

hehehe...ktorg ade rahsianye ain tuk still maintain nie...

singgahlah nti mkn ye...