Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, November 6, 2009

Dah Tukar

Assalamualaikum...

"Betapa senangnye hati beta....beta lah yg di gelarkan SETAN AMINURASHID"
"Cut...bukan setan syaitan...sultan...."

Hehehe...sure krg ingat dialog kat atas tue....tp aku bukan nk ulas psl lawak dulu²....aku nk bgth betapa senang n happy nye aku bile aku dh dpt ape aku tertangguh nk buat...bkn sbb malas nk buat tp mcari xade dlm listing...

Kalau krg perasan lagu blog aku dh berubah.....aku dh xnk asyik putarkan lagu yg sama je....kali nie aku letak dua jenis lagu je...lagu PCD - Buttons ngan lagu sempena blog aku....iaitu MERRY GO ROUND....nyanyian Elly Mazlein...

Aku admirer sungguh lagu nie...minat x ingat sgt kat lagu satu nie...dr first kuar smpai lah nie...rase xjemu je dgr....makin dgr makin nk dgr lagi....cairlah taik telinge nie d buatnye...xyah beli cotton bud...jimat sesgt...

Semoga krg terhibur dgr erk...hehehe...xsuke sumbat telinga tue ngan chewing gum...


Free Signature Generator

2 comments:

Redbloodsnow said...

letak je byk² lgu tuh zura. mcm zie kan. 4 lagu zie leh. leh layannnn je bukak blog sendiri kan..

:)

Zura Tahir said...

nti2lah zie...tgh dok pk lagu yg best...