Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, November 3, 2009

Mata

Assalamualaikum...



Mata nie anugerah yg terindah....aku admirer sgt ngan anugerah yg satu nie...mata memainkan peranan penting dlm kehidupan harian kite...tanpa kite sedar mata sbnarnye permulaan kepada perkara maksiat...

Dari mata kite melihat terus jatuh kepada niat....terpulang kpd kite tuk klasifikasikan niat tue ke arah kebaikan atau keburukan...kite memandang dulu br mulut bercakap...mata memainkan lirikan yg menggoda....

Klau org kata mulut plg berbisa...mata pun xkurang hebatnye...mata xbleh bersuara tp d sbalik pandangan atau lirikan mmg penuh makna yg terselindung...pandai² lah kite mentafsirkan nye...mata mmg penuh emosi...

Sejak 2 hari nie mata aku yg sblah kanan nie asyik gerak² je...aku tnye mber aku...sbb org tua ckp klau mata kanan bergerak² tue tandanye org jauh teringat kat kite...tp dr segi science..mata kite nie sbnarnye letih...

Bila mber aku ckp ade org jauh teringat kat aku...terus aku gelak sbb aku th sape org nye....hahahahhaha....pulak cm tue kan...

Free Signature Generator

4 comments:

~ain said...

pernah dengar tak kisah zaman sahabat nabi, yang ada perempuan tu cucuk dan keluarkan mata dia sebab ada ada lelaki suka tengok mata dia. dia tak nak matanya jadi punca fitnah..

apa-apa pun mata kenyit2 mmg selalu orang kaitkan dengan pelbagai tanda..

Zura said...

tp kite xterbuat cm tue kan ain...sape nk buta...kite skrg nie klau org suke pandang muke kite lg kite suke kan...

zh-ena said...

woooo ko dh tukar gambo ko erk

cantik2
guna la mata ko weii

Zura said...

xnk aku...nti org yg masuk blog aku tergoda ngan mata aku....wakakakkaka...