Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, November 9, 2009

Seoul Garden

Assalamualaikum...

Haaahhh..nie lah agenda ari sabtu aku ngan Ena & Shumierain....ktorg g makan korean food kat OU...nama restoran tue Seoul Garden....ktorg g 2 kete...ena n famili sbb pas mkn tue dia terus blik Sijangkang...aku tumpang Shumierain...

Mcm F1 minah nie bawak...laju xingat...main redah je...smpai kat OU punyelah penuh parking...ktorg nk parking kat new wing tp full park...so mencarilah kat old wing...itu pun berderet gak org Q nk parking...

Nasib kami baik...tgh mencari parking...ade sorang kakak nie nk kuar parking...so dia hint kat ktorg....alhamdulillah dekat plak tue ngan entry door...kakak tue siap tunggu ktorg...tenkiu kakak kiut...Ena pun parking dekat ngan ktorg so..senanglah....

Hampeh aku xreti sungguh gune chopstick...terkial²...belajar byk kali pun still xreti gak...kena masuk kelas lah nie....so layanlah gmbar kat bawah nie...klau krg nk tgk gambar byk lagi krg masuklah blog Ena...aku xambik byk gambarnye...



Kalau krg pnah g sini krg th lah cm ne nk serve sndiri...aku br 1st time so cm tercangak bangaklah nk serve diri tue...kena ambik makanan kat shelf...ade memacamlah...ayam, daging, ikan yang di merinate...ade sayur²an...hish...memacamlah...harga tuk satu kepala RM32.00 tp berbaloi gak lah makan nye klau krg kuat makan...




Nie dh abis ktorg melantak....rakus sungguh makcik nie sedut air...




Nie lah org yg planning tue...sbb dia dpt package free...dia menang dlm pertandingan lakon muzikal...ye ke Mie aku ckp nie...selain tue dia dpt ticket wayang 2 kpg free....





Dari kiri...Kak Mashitah, Shumie, Umairah (yg Shumie dukung tue), Ena & Aku...tumpang bahu ko jap Na




Free Signature Generator

10 comments:

Arief Arf said...

wahh sedapnye rupe makanan...

chugie said...

wow.. bestnye.. x ajak pun.. waaaaaaaaa:((

Zura said...

mmg sedap ya Arief

Zura said...

aku pun org ajak zie..

~ain said...

zura.. ain pun tak pandai guna chopstik.. heheh..

Zura said...

kena masuk kelas lah cm nie ain..

zh-ena said...

dah tepek pun gambo kita kat sana

Zura said...

dah tgk dah pun...

orkedanza said...

hei hei...i pun penah mkn kat cnie...da bnyk kali pun sbb dis is 1 of my fav spot...mmg best mkn kat cnie kannnn :)

Zura said...

yup..mmg sedap...xpe lain kali kite makan sesama plak...:D