Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, November 12, 2009

Berita Penting

Assalamualaikum...


Kepada kawan²...
Saya ingin jemput anda sekeluarga datang pada bulan hadapan bagi memeriahkan lagi majlis walimatulurus...
Di harap kehadiran anda dapat memeriahkan lagi majlis ini...
Tidak perlu bawa apa² hadiah
Kerana anda cuma perlu bawa bertenang...
Kerana ini bukanlah majlis saya...
Hehehehe....♥





Semalam dpt undangan majlis kawin sorang subcont ktorg...cantik cardnye...majlis nie berlangsung pada 05.12.2009...pengantin nie mmg cantik org nye walaupun badan nye berisi...tp xthlah klau skrg nie dh kurus.....peaceeee.......


>>Ape motif aku buat entry nie ye...



Free Signature Generator

8 comments:

BULLET said...

kene gak bawak bertenang tu...cakap xyah bawak ape2...huahahaha

~ain said...

wat suspen jea si zura ni.. baru nak plan tarikh, nak balik sana sekali ngan majlis zura.. keh keh keh.. hampeh je si zura ni!! penat ahkak excited tau!

Zura said...

hehehe...ye lah tue bullet....bwk aje lah ape yg terpk dek akal..

Zura said...

hahaha...saje je buat entry nie sbb card nye cantik...import dr bandung tue...

Redbloodsnow said...

a'ah kan. lawa lah kad kawen dorg. kaler papel ker tuh dear. zie tgk cam keler papel je...hehe

congrats to them :)

Zura said...

xlah...itu colour brown...mmg lawa..nti zie buatlah kad cm tue...tp mahal kad tue...around RM8.00...glamer u...kalau kawin kat hotel...
hehehe

zh-ena said...

ingatkan adk beradik ko kawen lg rupanya org lain daaaaa

Zura said...

drg sume tunggu aku kawin na...:D