Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, November 26, 2009

2 in 1 nye Cite

Assalamualaikum....

Dh nk raya haji nie ktorg g shopping kat Tesco Mutiara Damansara.....beli stok tuk sebulannye sekali...senang...aku biasalah...mesti nk ikutnye...ada je brg yg nk d beli...walaupun blm gaji lg...gaji..??gaji ari nie kuar...bestnyeeeeeee...

Pagi td liat sgt nk bangun sbb abg, kakak ipar, adik n kakak aku sume nye dah cuti....aku je kena g keje...nie pun opismate nk mtak balik awal tp xsorang pun berani request kat boss...takut nti kena sembur...

Tapi bile dh bangun...mandi siap² tetibe ntah dr mana ntah dtgnye semangat nk keje....agaknye sbb esok cuti kot...yuhhuuuu....esok direct cuti 3 hari...senin br keje balik ngan azam baru...hikhikhikhik...dh nk hujung thn pun ada azam br lg ke...



Muqri....



Aku ngan Muqri...anak buah kesayangan...


Depan Padang Kota...tgh jam mase nie.....




Free Signature Generator


3 comments:

Unknown said...

Teruskan semangat tu Zura..nanti dapat bonus lebih..
hhmm..

Zura Tahir said...

hehehe...

zh-ena said...

dpt bonus jgn lupa belanja erk