Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, November 17, 2009

Tayarku Ranap

Assalamualaikum....

Ingat td nk lunch ngan ena pastue nk ajak dia temankan check tayar sekali...pastue ena dh makan dulu sbb makcik nie lapa sesgt...xpelah...ktorg plan esok rehat sama...dh makan nasi sbb xnk lapa nti aku bergegaslah ke workshop...

Suruh check tayar sekali tayar aku koyak...termenung aku beb...klau dh koyak cm tue mmg xleh nk pkai...menjawablah kena tukar...tanpa pk pnjang aku terus ckp nk tukarlah...nasib baik bwk duit spare kalau x kena gadailah segala yg ade...except maruah diri...hehehe...

Sementara menunggu tue aku dh separuh nyawa ngadap masalah kete nie...ini sbhgian dr masalah aku yg betul...ade lg masalah lain...tue psl aku ckp kekdg aku xtertanggung nk ngadap sensorang....asal nk new year je sure dtg masalah br...

Mcm th² je ktorg nk dpt bonus...cm thn lepas aku xmerasa bonus aku ngan nikmat...sume nye pegi ke kete...tp alhamdulillah sume tue jd time aku ade duit...ade gak hikmahnye kan...xpelah duit leh di cari...



Tayar spare pun angin kurang...bile org tue tnye dah jauh ke bwk kete nie...aku ckp x...mmg xjauh mana pun...


Aku nmpak duit je kat gmbar nie...duit yg bakal melayang....hahahha...



Free Signature Generator

12 comments:

zh-ena said...

jd ko pki tayar spare la nie..

~ain said...

sabar zura.. memang macam tu kalau berkereta ni zura.. macam maintenance dia kita kena pk.. tak pk dah pasal maintenance kita sebab kete tu pakai duit lagi mahal dari kain baju kita kadang2..

hikmah tu, dia buat hal masa ada duit. kalau tidak, haaaa... bergolok bergadai laaa gamaknya!

Zura said...

dh tukar dh na...tayar br le..

Zura said...

itulah ain...xmerase duit

Arief Arf said...

kesian..
bape kene tu tukar tayar?

AmirMuqri said...

ish ish mesti bengang kan?

Zura said...

ish...sedihlah...boleh beli goreng pisang byk2...hehehe...rm100+++

Zura said...

mmglah bengang ko

::alwaniamalini:: said...

aduhsss..
wani paling lemah kalo kete start ada masalah..maintenance tinggi sangat..ni pun tgh pening. januari nak renew roadtax. mana nak cekau duit neh.huwaaaaaaaaaaaaaa

NahDaTuLIzaH said...

Ape leh bt...kalau nk pakai kete kene slalu spare duit byk ckit..takut benda2 camni la...

Sabau ye zura...

LanaBulu said...

Biasalah tu Zura..bercinta dgn keta gitulah asam garamnya..
hhee..

Zura said...

erm..nk buat cm ne...kang xlayan dia merajuk...hehe