Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, November 14, 2009

WWF

Assalamualaikum...

Wrestler...


Krg kenal x mamat mat salleh kat atas nie...klau krg ganas sure krg kenal...hehehe...dulu mase study kolej aku selalu ngadap cite nie...ade plak mber so menjadilah aku ngadapnye...ingat lg mase tue cite ni bersiaran ari khamis malam.....

Antara wrestler yg aku kenal...Stone Cold Steve Austin...Big Show....Triple H...Cyna...The Rock...Rikisyi...Undertaker...Chris Jericho...tue antara yg aku kenal lah...mase tue The Rock plg femes...skrg dh jd superstar dah...

Mlm td pas abis cite Tower 13...ngadap cite nie kejap...temankan bapak aku tgk...hehehe...skrg nye wrestling byk ckp bkn nye byk berlawan...buang mase je...pastue kekdg tue pilih yg encem je...tp dlm reramai tue aku suke Stone Cold..mmg bestlah dia....



Free Signature Generator

6 comments:

zh-ena said...

tak minat dan tak suka

Zura Tahir said...

xganasla ko nie..tp elok gak, jgn bg umairah tgk nti abis krg d wrestlingnye

~ain said...

ahahah.. ini laki den sangat minat ni.. kalau kat rumah pak mertua, dialah teman abah dia tengok gusti.. ramai gak laaa yang ain tau nama.. tapi idak lah kenal.. gerun kan kadang2 tengok mereka ni besar2.. haha

Zura Tahir said...

ooo..ye ke...ain xminat ke...??mmg pun ain badan drg berketul2...rase kecik je diri kite nie kan...

AmirMuqri said...

Ganas-ganas pun kene gak belasah dek adibah nor hehehe

Zura Tahir said...

hahhahaha...the rock...