Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, November 19, 2009

Semalam Juga

Assalamualaikum...

Oleh kerana smlm xleh nk gune internet terus aku ambik hday....hehehhe...ye lah tue...sbnarnye aku nk uruskan hal bank n kereta aku sekali...sbb tue aku ambik hday....klau x mmg xselesai urusan...tp betul ke itu urusan aku...

Dlm kul 1 aku terus balik umah smbil antar sorang mber aku...dia pun ambik hday jgak sbb nk register anak dia masuk form 1....smpai umah perut lapa...bile bpak aku sound dh lama tunggu aku ckplah "ntilah org lapa nie"....hehehe..

Bapak aku gelak²..."ko tue memanjang lapa...balik ptg ke malam ke..."..aku sengih je...abg aku beli KFC....mmg xkenyanglah perut aku...aku nk nasi jgak....ade nasi lauk xde plak...xpe lah tahan lah...so aku mkn coleslaw aje....

Memule tue g maybank kat Sg Buloh...ade mission nk kuarkan duit....aku g ngan adik aku Ceah...sekali dia tinggal i.c...menyirap je drh aku..gggggrrrrrr...suruhlah mak aku dtg antakan...mak aku tumpang adik ipar aku nk anta adik aku g keje...

Punyelah lebat hujan turun...serta ngan angin skali...mak aku dh smpai...terus ktorg kuarkan duit...nasib baik xramai org...xpnas punggung dok menunggu...selesai tue mulelah mak aku ajak g The Store...nk beli brg dia...

Smpai sana belek² c.d game pastue terus makan kat food court bawah tue...adik aku ajak mkn McD tp aku xnk...sbb aku nk nasi jugak...smpai sana x jgak aku order nasi...aku order cantoness kueh tiow....mak aku nasi telur bungkus n adik aku chicken rice...

Sebelum tue makan ice cream McD...sbb adik aku Wiyah nk...erm...penatla taip...so layanlah gmbar kat bawah nie...



Depan Maybank...


Kawan adik aku Ceah...ade dia ckp aku adik kepada adik aku....wow terasa muda gitu...hehehe...sbb dia ckp aku kecik...


Suasana hujan lebat kat Sg Buloh...


Tgh memilih cd game...mak aku nie pun sama naik...nk cari sim lah...erm..


Wiyah tgh makan ice cream....


Ini je dpt aku snap...yg lain xdpt sbb drg dh lapa...




Free Signature Generator

6 comments:

Unknown said...

Bila tergesa-gesa mmg ada yg akan tertinggal..Wal hal kalau cool pun sampai jugak kan..hee
Hujan adalah panorama yg menyebabkn perut selalu menyanyikan lagu jamal ,,kan..

Zura Tahir said...

erm...tuelah...sbb tue xsuke keadaan tergesa2 nie...

BULLET said...

ujan2 ni better dok umah tido...hahahaha...

Zura Tahir said...

klau xnk tido pekena air kopi ngan pisang goreng...perghhh...sedap tue...

zh-ena said...

dah lapar mmg dah tak pandang aper la

Zura Tahir said...

hehehe..sbnarnye famili aku xsporting cm hubby ko na...nti klau aku snap gmbar drg akan condem aku giler2lah...tue malas nk beryoyo'o snap gmbar tue... :D