Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, November 23, 2009

Terjah Ampang

Assalamualaikum....

Hari sabtu pas je balik keje aku ajak adik² aku n mak aku g umah sepupu aku kat Ampang....sbb aku nk ambik minyak wangi kat dia...mber aku dh bertanya pasal minyak wangi....aku tolong sepupu aku niaga kan minyak wangi...

Tak sangka plak mendapat permintaan yg tinggi...hehehe...ayattt....bolehlah tuk tolong dia...lagi pun aku dh lama x g umah dia...saje je nk jenjalan...lg pun dok umah xde buat ape...baik aku mengabihkan beras umah dia... :D...

Aku x sekejam itu....ktorg bertolak dr umah kul 4 lebih...smpai sana dlm kul 5 lebih...dia ambik Mak Lang aku ngan adik dia sbb th ktorg nk dtgkan....erm..adalah dlm setengah jam gak menunggu...tp xkesah pun sbb angin punyelah kuat...

Terasa nyaman je menuggu...mana x terasa angin cm tue...dok tingkat 6....yg pergi aku, Izah, Ceah, Wiyah, Mak aku, Zana ngan Faiz adik ipar aku....ntah cm ne ntah terselit hero srg...hehehe...itu pun dia br balik keje jgak....

Oleh kerana aku dh rehat kejap walaupun dpt tido sekejap aku lah yg drive pg n balik....ktorg balik kul 1205 a.m...tunggu drama Jantung Itu Bukan Milik Aku habis...sedap plak drama tue...sedih...adik aku Ain menangis tgk...touching la plak...

Kat umah sepupu aku dia goreng kueh tiow je...sedap...pedas...mmg peberet aku tue...bertambah aku makan...pastue tgh duduk² tgk Tower 13 online bantai mkn lagi...segan tp perut dh lapar kan...sorok sikit malu tue...

Okeylah di bawah nie ade bahan buktinye....:D



Senget aku parking kete...kat sini mmg crowded parking dia...alang kan aku smpai siang pun parking double inikan malam...




Cuaca kat sana...mendung ngan hujan suam² kuku...




Xde keje kan masa nie...snap lah gmbar....




Permandangan dr atas...gayat woooo....br tingkat 6....



Itu kawasan padang tuk parking....



Taman berhampiran kawasan perumahan nie...ade tasik tue...



Cuci mata sat....



Wiyah...aku suruh dia senyum senonoh sikit....



Dak Izah tgh belek hset....



Ceah ngan Wiyah.....



Masa nie aku dok sibuk snap sama....



Nie pun sama.....



Bulatnye mata ko Zana ooii....



Baru lepas abis melantak....


Terasa mcm photograper professional plak....tgh dok nunggu adik aku cari lagu raya, mak aku nak...



Free Signature Generator


2 comments:

iman said...

hehehe tgh bujangkan ra, memanapun leh merayap...xde sesape nak halang...sebut jer kemana....janji ade member....nak balik lewat pagipun x kisah...(tp skrg dah bhy, time aku ngan z dulu best jer)

Zura Tahir said...

a'ah betul ckp ko tue...antara malas dan rajin je..antara ada duit dan xde je...