Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, November 5, 2009

Kemalasan

Assalamualaikum...

Malasssssssssssssssssssss...

Aku malas nk buat keje...xde moodddddd....rase nk g start kete tuju ke Kubu Gajah...pastue tido peluk bantal...dah lah awan mendung berarak...makin berarak lah niat aku nk balik umah cepat nie...

Lepas lunch nie mmg aku xsentuh langsung keje....kepala aku berdenyut² bagai nk rak...sakit terase smpai ke mata...aduhhh...oh mataku...kertas keje kat depan mata nie pun eksen je...jgn drg trace aku xbuat keje...

Walaupun aku dh telan panadol td...sakit cume kurang je lah...xelok betul pun....rase nk muntah sume ada...nk cari gmbar panadol td sekali terbace blog info tntang bahayanye panadol...nasib baik aku xkerap mkn panadol...bahaya sgt ke panadol nie..??



Free Signature Generator

4 comments:

BULLET said...

malas yek...tido je la. senang citer. biasenye kalau dah malas ni, satu keje pun xjalan

Zura said...

mmg pun...penyakit M mmg berbahaya...

zh-ena said...

kalau aku msk dlm blk solat jap bantai tido

Zura said...

aku xbleh buat cm tue na...klau bleh dh lama buat dah