Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, November 13, 2009

Hujan

Assalamualaikum...

Semalam ptg balik opis punyelah gelap mcm kul 7 lebih....cuaca mendung giler...bwk kete pun berhati²...hujan satu hal...ngan angin kuat lagi....dh 2 minggu ptg mesti hujan tp smlmlah plg lebat...





Masa kat Subang Suria aku mule terase angin dh kuat...


Sampai kat Paya Jaras stuck kejap...ingatkan ade pokok tumbang ke atau banjir...tp xde pun...heran aku asal stuck...lastly aku selamat sampai umah...



Free Signature Generator

6 comments:

BULLET said...

semalam mmg ujan lebat. ade satu papan tande untu MAS tumbang padehal kemain beso tiang dia...

Arief Arf said...

gambar dah macam cite 2012 dah..
haha

Zura Tahir said...

dasatnye...tp mmg takutlah...risau tgh drive sekali pokok tumbang je...

Zura Tahir said...

hehee...a'ahla..xperasan plak...xpe itu 2012 kecik...klau 2012 yg besar hanya tuhan saje je th bile

zh-ena said...

semalam mmg gelap gila..nsb baik la time hujan tu aku dh sampai rumah..

Zura Tahir said...

ko balik awal ke...