Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, November 20, 2009

Drama Sebabak

Assalamualaikum.....

Seorang suami telefon ke rumahnya ketika oustation,dan kebetulan yang menjawab panggilan telefon adalah seorang orang gaji..

Suami : Hello, selamat petang. Puan ada?
OG : Selamat petang.Ya, encik boleh saya tolong?
Suami : Siapa ni?
OG : Saya orang gaji kat sini.
Suami : Baru, ke? Sebelum ni saya tak pernah guna orang gaji!
OG : Saya baru je kerja hari ni.
Suami : Oh, yeke. Puan ada kat rumah tak?
OG : Ada , encik, puan tengah tidur. Encik ni siapa?
Suami : Saya suaminya.
OG : La. . sekarang puan tidur dengan siapa pulak ni?
Suami : Apa? Ada lelaki lain yang tidur dengan puan ke?
OG : Ya, encik
Suami : Tak guna!!! (dan lai². sumpah seranah) Eh, engkau boleh tolong tak? Nanti saya bagi upah RM1 juta.
OG : Boleh.. apa yang boleh saya tolong?
Suami : Masuk ke bilik kerja saya, ambil pistol dalam laci, lepas tu tembak mereka berdua.
OG : Saya tembak puan dengan lelaki tu ke encik?
Suami : Ya.
OG : (termenung)
Suami : Macamana? Boleh tak? Kalau tidak saya tambahkan RM1juta lagi.
OG : Baik encik... saya lakukan sekarang
Suami : Cepat!!! Saya tunggu!
Orang gaji itu kemudian mengambil pistol dan, bang..bang.. bang..
OG : Sudah, encik
Suami : Bagus, sekarang tutup hal ni, engkau buang pistol dalam kolam renang belakang rumah. OG : Kolam renang yang mana?
Suami : Yang di belakang rumah!
OG : Tak ada, encik. Di belakang rumah ni tak ada kolam renang!
Suami : Yeke ni?
OG : Iya!
Suami : Ni kan nombor 5097600?
OG : Bukan, encik. Sini 5907600.
Suami : Oh, sori. Salah nombor

Wakakakakakakakakaka....bengong tul.....



Free Signature Generator

6 comments:

lieya orange M.I. said...

...hye singgah sini...


...ceritatu, maner satu yg bengong??...huhuuu
...mcm dua2 jer benggong kan...=D

zh-ena said...

wpun salah rumah tapi sama la plak pistol yg di simpan hehehehhehehee

Arief Arf said...

hahaha..
moral of the story,
cek dulu nombor yang anda telefon tu betol2..

Zura said...

tue aku terpk tue na..leh plak sama tmpat

Zura said...

bahaya gak klau nmbor dekat2 nie

Zura said...

hai lieya
ntah lah lieya sapa yg bengong...ahahha