Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, November 11, 2009

Rambutan

Assalamualaikum...

Smlm balik keje aku terus serbu dapur...biaselah nk cari makan...lapo tue...tgk² je bapak aku tgh buat jus rambutan...hehehe...almaklumlah buah rambutan kat belakang umah byk...tue yg bapak aku rajin buat jus tue...

Inilah keje org dah bersara...volunteer buat ape saje...rase jus nie okeylah...tp xtahan bila ade resepi baru...xleh telan...xtentu rase.....




Tgh kusyuk...


Nie hah...cekodok rambutan...


Free Signature Generator

6 comments:

~ain said...

ish.. boleh ke rambutan buat cekodok? kalau durian, nangka cempedak biasa laaa.. hehe

Zura Tahir said...

tuelah ain...xtentu arah je rasenye...

Unknown said...

hahaha..tu lah ain kn.. bleh ke di buat cekodok?? ra.. nak rasa skit bleh? hahahahaha

Zura Tahir said...

hehehe...xyahlah zie...erm...xleh telan...

zh-ena said...

1st time tgk buah rambutan buat cekodok..

Zura Tahir said...

aku pun 1st time gk